تصویری روز آمد و کارآمدتر از فعالیت نمایشگاهی را خلق کرده ایم
به گزارش عصر تولید، احمدرضا طحانیان در خصوص توانمندیهای اصفهان و برگزاری نمایشگاه های مختلف در این استان اظهار کرد شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با توجه به اینکه وارد چهارمین دهه عمر فعالیت خود شده به یک بلوغ سازمانی رسیده و توانسته است به عنوان حلقه واسطه میان بخشهای گوناگون صنعت و تجارت در استان و کشور همواره در مسیر رشد و توسعه گام بردارد و نقش موثری در این حوزه ها داشته باشد.
تاکید بر توسعه زیر ساختها و علم نوین مدیریت درنمایشگاه اصفهان
وی افزود در شرکت نمایشگاههای اصفهان تلاش شده تصویری روزآمدتر و کارآمدتر از فعالیت نمایشگاهی خلق شود تا بتوان در این شرایط دشوار جنگ اقتصادی زمینه را برای فعالیت تولید کنندگان داخلی و استفاده مصرف کنندگان فراهم تر کرد و این تصویر تازه محصول توأمان تجربه گذشتگان توسعه زیر ساختها و علم نوین مدیریت است که منجر به سازماندهی آن به عنوان یک نهاد اثر گذاراقتصادی شده است. طحانیان عنوان کرد با توجه به نیازهای بخشهای گوناگون اقتصادی کشور وظیفه داریم تا نقش شتاب دهنده و تسهیلگر کسب و کارها را داشته باشیم و خلاءهای موجود در این شبکه ها را جبران کنیم. در این زمینه شرکت نمایشگاه اصفهان امسال با برنامه ریزی و استراتژیهای جدید اتصال به تحولات بین المللی را در دستور کار قرار داده و بیش از گذشته به زمینه های وابسته به نوآوری و برگزاری رویدادهای هیبریدی توجه خود را معطوف کرده است؛ امری که موجب اشتغال بخش بیشتری از جوانان با توجه به تغییر ذائقه کاری در نسل جدید می شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان گفت ظرف دو سال گذشته با استراتژی جدید شاهد تحولات راهبردی و تاکتیکی در این مجموعه هستیم که با رسالت و روح فعالیت نمایشگاهی همخوانی دارد. صنعت نمایشگاهی به عنوان بخش مهمی از فعالیتهای تجاری دارای اثر تراکم و انتشار بسیار قدرتمند اقتصادی است که می تواند به طور موثر رشد اقتصادی و تجاری در استان را ارتقا بخشد و تحولات مثبت دامنه داری را برای تولید و عوامل تولید استان به ارمغان آورد.
جایگاه نهادی نمایشگاه ها در اقتصادباید مورد توجه قرار گیرد
طحانیان با تاکید بر جایگاه نهادی نمایشگاه در تحولات اقتصادی کشور و استان اصفهان ادامه داد: جایگاه نهادی نمایشگاه در این چشم انداز بسیار مورد توجه است و این مجموعه تلاش دارد، نقش نهادی خود را در برقراری پل ارتباطی برای توسعه شبکه های تولید تجارت و صادرات با سازماندهی رویدادها و همایشهای داخلی و بین المللی ایفا کند. وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن کارکردهای کلیدی نمایشگاه در اقتصاد کشور در سال جاری برنامه ریزی های کاربردی را در توسعه زیر ساختی و تسهیل نقش ارتباطی انجام داده ایم گفت نمایشگاه فرصت کم نظیر آگاهی، دانایی و ارتباط است و از این رو طراحی مسیر تحول کسب و کار از رهگذار نمایشگاه یکی از اهدافی است که در مجموعه نمایشگاه اصفهان دنبال می شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان افزود: برگزاری یک رویداد نمایشگاهی در کنار تجربیات مربوط به توسعه شبکه های ارتباطی و افزایش شمار مخاطبین برای سازمانها و شرکت ها، این امکان را فراهم می آورد که مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین تحولات در حوزه های تخصصی گوناگون آشنایی پیدا کنند و مسیر کسب و کار خود را طراحی با متحول سازند فراهم آوردن یک زیر ساخت مناسب و کارآمد به این منظور مهم ترین مأموریتهای نمایشگاه بین المللی اصفهان بوده است. که طی سال گذشته با کوشش تمامی عوامل در مسیر آن حرکت کرده ایم.
گزارشی از عملیات عمرانی و زیر ساختی در نمایشگاه اصفهان
طحانیان عنوان کرد: بخش دیگری از این تلاشها مربوط به عملیاتهای عمرانی در این مجموعه است که در کنار فعالیتهای مرتبط به فرایندهای مدیریتی کمک به توسعه فضای کسب و کار و انجام مسئولیت های اجتماعی سازمان نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه ای مورد نظر داشته است. تعداد عملیات عمرانی که امسال در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام شد، فراوان و متنوع است.
وی با بیان اینکه همه این اقدامات در راستای بهینه سازی تجربه بازدید کنندگان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه طراحی شده است، ادامه داد: خیابان کشی و خط کشی خیابانها به منظور بهبود زیرساخت های ارتباطی در داخل و پیرامون مجموعه افزایش زیر ساخت پارکینگها، بهبود روشنایی و کارگذاری برج های نوری کابل کشی و دسترسی بیشتر به زیر ساخت برق در نمایشگاه توسعه فضای سبز و کاشت درختان جدید، ایجاد خدمات رفاهی و تفریحی مانند سوپر مارکت، اضافه شدن فضای موزه آشپزخانه باز طراحی ساختمان تجارت و بازاریابی، انتقال سازه های کروی جهت افزایش زیر ساخت نمایشگاه و… بخشی از تلاشهای انجام شده در بخش عمرانی و زیر ساختی نمایشگاه است. مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان با اشاره به عملکرد نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در نیمه دوم امسال تعداد ۲۱ عنوان نمایشگاه در اصفهان برگزار شد و در مجموع این شرکت میزبان ۱۲ نمایشگاه با عناوین مختلف در حوزه های متفاوت کسب و کار بود. اغلب این نمایشگاه ها با ماهیت تخصصی که داشتند، به افزایش تعامل در صنایع گوناگون کمک کرده اند و تلاش شده است، بیشترین زیر ساخت های لازم در این راستا را در اختیار کسب و کارها قرار داده شود. همچنین تعداد ۸۷ کارگاه آموزشی در حاشیه نمایشگاه ها برگزار شد که بر مبنای نظر سنجی های صورت گرفته در افزایش دانش و مهارت بازدید کنندگان و مشارکت کنندگان در حوزه های تخصصی اثرگذار بود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید